Wednesday 15 June 2011

Update Blog: Pasang Cute Profile Di Blog

Walawey, penat sangat sebab seharian sibuk dengan kerja di pejabat.  Kalau tak tekanan bukan kerja namanya. Itu namanya 'CURI TULANG'.  Tak baik.  Tak berkat duit gaji yang kita terima.  Kerja biarlah ikhlas. HA HA


 Walaupun aku penat dengan membanting tulang mencari rezeki, aku tetap gagahkan jua mengupdate blog aku yang biasa saja ini.  Blog tak berapa nak cantik.  Cute pun tidak.  Tak macam Belog Cap Ayam.  Nama saja Belog Cap Ayam tapi blognya cute gila.  Bukan nak pujilah tapi memang dah puji dah pun.  Memang hakikatnya blognya cute dan kemas.  Mula-mula aku tengok blog ini memang aku geram dan cemburu setinggi Gunung Everest, tapi bukan cemburu negatif, cemburu POSITIF!.  Diulangi POSITIF. 

Sudah! Hari ini aku nak pasang Cute Profile di tepi blog aku ini.  Kau orang nampak tak di tepi ini ada icon fb dan twitter itu? Kalau tak nampak memang tak dapatlah aku nak belanja kau orang pergi membuang masa mandi-manda di tepi Sunway Lagoon. HA HA HA.  Tepi saja.  Tak masuk dalam pun. Kalau nak masuk, pergi bayar tiket dan masuk sendiri.  Kembali ke topik asal, aku memang teringin juga nak pasang icon fb dan twitter di tepi ini.  Akhirnya aku ternampaklah tutorial ini masa aku melawat blog-blog orang lain. Memang bergunalah ada tutorial ini.  Apa pun aku bagi 4 bintang lah pada tuan punya blog ini sebab ia banyak membantu aku.  Kalau kau orang nak cuba, dialu-alukan.  Kalau kau orang rasa nak tekan pada icon fb atau twitter itu, silakan.  Aku ucapkan terima kasih. Bhaha

Credit: Anis Suhada

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...