Wednesday 15 June 2011

Selamat Tinggal Kaspersky Internet Security 2010


Selamat Tinggal Kaspersky Internet Security 2010.  Setelah setahun KIS 2010 berusaha menghapuskan segala virus-virus bahaya yang menyerang  laptop aku, akhirnya khidmat KIS segera ditamatkan dengan serta-merta tanpa layanan surat-menyurat.  Keputusan aku adalah muktamad. Penghargaan diberikan kepada KIS 2010.

Sekarang aku dah bersedia untuk menerima KIS 2012 menggantikan KIS 2010 yang sudah lama berkhidmat dengan laptop aku yang cikai ini.  Jadi, KIS 2010 sudah bersara dan KIS 2010 bolehlah berehat selama-lamanya.  Aku tak akan menggunakan khidmat KIS 2010 lagi.  Aku akan menerima cucu-cucu anda yang lebih up-to-date.  Jangan marah.  Zaman dah berubah.  Setiap tahun Kaspersky akan berubah dengan lebih bergaya dan lebih mengancam. 

Selamat Datang Kaspersky Internet Security 2012!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...