Saturday 11 June 2011

Update Blog: Dengan Selamba Neneknya Aku Tambah Butang "LIKE"

Setelah sekian lama aku tidak berblog, aku dengan selamba neneknya mengupdate blog aku yang baru setahun jagung pop-corn ini.  Makan pop-corn sedap juga ini.  Sambil tengok DVD. HA HA HA

Hari ini aku nak update blog aku ini dengan menambah butang "Like".  Jangan buat tak tahu yang butang "Like" ini ada kena mengena dengan Facebook.  Yela, di mana lagi kan.  Takkan "Like" di MS pula. 

Kenapa "Like"

Sebab kita sukalah. HA HA HA

Di Sini aku nak cerita sikit lah.  Pada pendapat aku, dalam Facebook:-
  • Kalau Like sekali bermaksud anda "Like".  Hakikatnya kau orang suka lah sangat-sangat
  • Kalau 2 kali Like bermaksud anda "Unlike".  Hmm.. Dah like tiba-tiba tak like balik. =(
AH sudah!.  Jangan membebel tak tentu pasal lagi.   Kembali ke topik asal kita wahai tuan punya blog.  Mari kita tambah butang Like ini.   Sebenarnya,  aku dapat tutorial ini pun dari blog cik adik ini.  Credit to Liyana Lunia.  Bestlah adik ini.  Pandai buat toturial ini.   Banyak membantu pada aku insan yang baru setahun jagung pop-corn ini.  Nak tengok ke tutorialnya macam mana? Kalau berani sila lah tekan sini

Baik! Sampai di sini sahaja aku beblog.  Jumpa lagi  pada post yang akan datang. EH kat bawah ini dah ada butang "Like". =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...