Thursday 26 April 2012

Maybank Debit Card Manchester United

Kad Debit Maybank Manchester United
Wah, anda semua jangan nak menunjukkan mimik muka jeles atau cemburu ya.  Memang patut pun anda semua menunjukkan ekspresi berwajah kecemburuan ya kerana anda tidak bertuah seperti saya kan. haha.. Alamak, bahasa amat skema pulak.

Ya, Kad Debit Maybank Khas Manchester United.  Aku baru je tukar kad debit Maybank berbuah cheri itu kepada kad debit Maybank berwajah pemain terulung Manchester United.  Memang saat inilah aku ternanti-nantikan kerana aku sudah menunggu sejak minggu lepas lagi.  Cuma masa dan faktor kewangan menyebabkan aku menangguhkan dahulu pertukaran kad maybank ini.

Kenapa aku tukar kad debit ini kepada kad debit Maybank Manchester United?

AKU BENCI BUAH CHERI. HAHA.. 

Tak lah.  Melawak je.  Of courselah aku tukar sebab aku minat gila dengan team Manchester United ni.  Tak akan seseorang itu peminat Arsenal atau Liverpool tiba-tiba tukar kad debit yang lama itu kepada kad debit Manchester United ni.  Nanti kena bahan dengan kawan-kawan yang minat team Arsenal atau Liverpool.  Untuk pengetahuan anda semua, aku adalah peminat setia kepada kelab Manchester United sejak tahun 1997 lagi.  Masa itu David Beckham masih lagi main untuk kelab ini.  Cristiano Ronaldo tak wujud lagi masa itu.

Kalau suruh aku teka nama-nama pemain bola sepak kat atas kad itu memang aku boleh jawab punyalah  Mula-mula sekali adalah Eric Cantona, Roy Keane, David Beckham, Paul Scholes dan akhir sekali orang tua yang masih bermain untuk Manchester United hingga sekarang (setakat 26 April 2012) adalah Ryan Giggs.  Ha, aku boleh jawab maknanya aku ini peminat gila mati untuk kelab bola sepak Manchester United lah ye. haha :) 

Apa faedah kita dapat jika kita dapat kad debit ini?

Menurut maklumat dari pekerja kaunter Maybank yang aku dapat,  faedah yang kita dapat jika kita menukar kad debit ini adalah kita akan dapat treats points.  Jika team Man United menang satu-satu perlawanan, kita akan dapat treats points iaitu sebanyak 5 points.  Ada lagi faedahnya, jika kita beli sesuatu barang secara online di website Manchester United, kita akan treats points juga tapi aku tak tahu berapa banyak mata yang kita dapat.  Sebenarnya ada banyak lagi.  Itu saja setakat yang aku tahu.

Jadi, anda semua peminat Man United.  Tunggu apa lagi.  Jom tukar kad debit yang lama itu kepada kad debit Maybank Manchester United.
 


2 comments:

Anonymous said...

tukar kat area mana?? pasal kat branch KL Sentral ni tak keluarkan lg kad ni pasal stok kad buah ceri tu byk lg katanya...

KeluangMan said...

saya tukar di maybank di banting selangor.. tempat lain sy tak tahu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...