Sunday 17 July 2011

Revolusi Tukar menukar Banner

Assalamualaikum kepada semua para bloggers.  

Keboringan melanda dalam jiwa raga aku setelah seharian mengadap muka laptop dan juga melihat kucing peliharaan aku menggesel-gesel manja di kaki aku.  Nak makan Whiskas lah tu.

Ah, BOSAN.  Dalam kebosanan ini aku pun tukar la header banner aku ini. Setelah 5 bulan blog aku ini hidup penuh aman di dunia ini, agaknya dah banyak kali aku tukar banner kot.  Jadi aku nak kongsi lah tentang revolusi penukaran banner aku ini.  Ok, let check it out!

Banner Pertama

Sebenarnya aku ini pencinta kucing.  Aku memang suka kucing gua cakap sama lu.  Sorry ye, aku bukan kucing man.  Aku hanya suka kepada binatang yang bernama kucing.  Jadi aku buatlah banner ini.

Banner Kedua

OK.  Ini pulak banner kedua aku.  Disebabkan nama blog aku ini pelangidlangit, jadi aku pun letaklah gambar pelangi sekali.  Tiba-tiba ada pula patung panda tengah terbang kegembiraan di awan nano berhampiran dengan pelangi.  Nampak sangat menipunya.  Panda mana boleh terbang.  SENGAL.  Banner pertama memang tak ada kena mengena antara kucing dengan pelangi.  Banner pertama hanyalah ingin berkongsi tentang apa owner blog ini suka.  Love Cat!

Banner Ketiga

Ini banner terbaru yang baru aku buat tadi.  Macam ada kecacatan berlaku sikit.  Biasalah, budak baru nak up sikit. Gambar itu memang owner blog punya.  Main sorok-sorok muka.  Segan kot tunjuk muka.  Budak baru nak up. HA HA.=____=.

Itulah saja banner yang aku pernah tukar sejak dari blog ini lahir lagi.  Mungkin ini banner terakhir sebab maybe kejap lagi blog ini terkubur.  Sebabnya? Hm entahlah. 

3 comments:

Nur Aqilah Syahira said...

haha ! jgn maen soroksorok laa..baju awk uh sye kenal..1st sy jumpe n nmpak awk kt ilp..awk pkai bju tuh..:)

KeluangMan said...

@Nur Aqilah Syahira

kenal dari baju ker..?? hahaha

Nur Aqilah Syahira said...

ta pyah la gedik sgt !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...