Tuesday, 19 July 2011

Doodle Minah Kejam


Minah Kejam.  Itulah nama yang aku beri untuk doodle ini.  Mata, hidung dan mulut termasuklah bulu hidung dan bulu kening memang sengaja aku bagi tak ada  kan.  Siap tangan pegang pisau kau.  Jangan main-main dengan Minah Kejam ini.  Korang jangan fikir bukan-bukan tentang darah yang terpalit di pisau itu.  Itu bukan darah manusia selepas dia selesai membunuh orang.  Darah itu adalah darah ikan tenggiri.  Dia nak buat masak Ikan Tenggiri Masak Asam Pedas.  Cis, mengiurkan je. 

7 comments:

Nur Aqilah Syahira said...

HAHA ! APE la dye ni..hehe

Mun said...

haha..kejam giler :p

redzuan23 said...

@Nur Aqilah Syahira
Kejam tak minah tu?

redzuan23 said...

@Mun
tu baru siang ikan, yg lain belom lagi..

Nur Aqilah Syahira said...

macam mne na buat banner eh en. rainbow ??

redzuan23 said...

eh cik kila, sng jer cik kila..meh kita ajarkan..huhu

Nur Aqilah Syahira said...

en. rainbow..buat kan kite satu..bole? bole la atas permintaan ku..haha. letak kan pic cik kila taw ! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...