Friday 8 July 2011

Apa kebinatangan ini?

Kata orang kalau kupu-kupu atau rama-rama masuk ke dalam rumah, ada orang akan datang ke rumah kita.  Tetapi yang ini lain, binatang ini jenis kupu-kupu atau rama-rama juga tetapi ia sangat besar.  Aku tengok pun menyeramkan dan dengan serta-merta bulu roma aku naik.  Aku tak tahu kenapa.  Mungkin aku tengok ia besar sangat.  Kejadian kupu-kupu besar bagak ini berlaku baru-baru saja tadi.  Aku tengah tengok TV tiba-tiba masuk pula binatang besar ini.  Terbantut niat aku nak melayan cerita Tahajjud Cinta.  Aku tengok ada kepelikkan dengan binatang ini.  Jadi aku pun tangkaplah seberapa banyak gambar yang boleh.
Ini Kupu-kupu yang dimaksudkan
Aku tengok binatang ini memang cantik dan unik.  Aku tak tahu apa ke namanya kupu-kupu ini.  Apatah lagi nama saintifiknya pun lagilah aku tak tahu.   Apa pun, binatang ini memang pelik bagi aku. 

1 comment:

Mun said...

kite slalu jmpe yang warna hitam je..sobs

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...