Saturday 2 July 2011

Transformers 3D I'm Coming!



Filem yang dinanti-nantikan oleh segenap lapisan masyarakat seantero dunia.  Filem yang menjanjikan aksi yang  menarik dan mendebarkan jantung anda. 

Aku menonton filem ini bersama dengan kawan aku di TGV Bukit Tinggi, Klang.  Memang superb dan puas hati gua cakap sama lu.  Memang aku tak rugi apa-apa pun sebab aku puas hati dengan filem ini.  Ingin lebih puas hati? Pastikan kau orang menggunakan 3D Spec.   Tak rugi apa-apa pun.  Ajak kawan-kawan penuhkan bangku dalam panggung wayang itu.  Kalau tak dapat duduk kerusi, duduk di tangga tu.  Tuan punya panggung wayang tak marah pun. =_______=

Psst: Agak-agaknya bila lah kita dapat tengok anak tempatan buat filem begini.  Robot lawan Pendekar Melayu.  Macam menarik!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...