Saturday 31 March 2012

Wrath of the Titans adalah sambungan daripada Clash of the Titans




Siapa yang pernah tengok filem "Clash of the Titans"?  Kalau pernah tengok memang korang mudah faham dengan jalan cerita 'Wrath of the Titans' sebabnya 'Wrath of the Titans' adalah kesinambungan cerita daripada 'Clash of the Titans'.  Pada yang tak pernah, dahi korang pasti akan berkerut seribu dengan jalan cerita filem ini.  Korang kena tengok balik cerita 'Clash of the Titans' tu kalau dahi korang tak nak berkerut seribu.

Pada filem kali ini si Perseus (SAM WORTHINGTON) akan menentang Neeson selepas dia berjaya mengalahkan Kraken dalam filem 'Clash of the Titans'.  Dalam filem ini Perseus sudah ada anak iaitu Helius nama diberi.  Filem ini memang menarik dan aku rasa memang berbaloi beli tiket dan puas hati dengan membuang masa berjam-jam menahan kesejukkan tanpa keluar demi menonton filem ini.  Keluar je dari panggung wayang memang hati sungguh puas.  

Part yang paling aku suka adalah time Perseus naik kuda terbang bernama Pegasus.  Kalau aku dapat kuda macam itu, nak pergi kerja tak payah nak redah jalan jammed berjam-jam.  Tapi kalau hujan tu lah payah sikit tu.  Terpaksa juga bawa baju hujan dan risiko ditembak petir memang tinggi.  Eh apa aku merepek ni. hehe.

So, kepada sesiapa yang nak tengok filem ini bagi aku filem ini memang tak rugi pun tengok.  Banyak aksi-aksi menarik.   Bunyi latar pun agak memuaskan.  So, selamat menonton.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...