Friday 9 March 2012

Selamat Ulang Tahun Wahai Blog Ku

Wah, tak sangka pulak aku  usia blog ini sudah mencapai setahun.  Sungguh tak sangka.  Pejam celik, pejam celik sekarang dah terbeliak biji mata aku melihat usia blog aku ini sudah berusia setahun.  Bagilah tepukan sikit.  Janganlah duduk diam je.

Kalau aku dah berumahtangga dan mempunyai seorang anak mesti anak aku itu dah berusia setahun.  Mesti dah panggil aku dengan nama Ayah.  Hm, bilanya tu? haha..  Alahai, aku nak update blog pun tercunggap-cunggap.  Apatah lagi nak berumahtangga.  Tunggu je la.  haha..

Banyak kenangan aku dengan blog ini.  Ada suka dan duka.  Kadang-kadang aku update setiap hari. Kadang-kadang sebulan ada dua je update.  Kadang-kadang tak ada langsung.  Sedih blog ni kalau dia ada perasaan.  haha..  

Sebenarnya kita berblogging ni ada sebabnya.  Masing-masing ada pendirian sendiri.  Ada orang nak dapatkan side-income.  Macam aku berblogging sebab aku minat menulis walaupun kadang-kadang bahasa tunggang-langgang jugak.  Tak apa, yang penting aku seronok dengan kerja aku sekarang.  

Apa kau buat selepas ini?

Kemungkinan aku tetap meneruskan berblogging ini kerana aku minat menulis atau menaip dan berkongsi ilmu.   Kemungkinan kalau ada rezeki aku nak ada blog berdomain sendiri.  haha.. Insyaallah. 

"SELAMAT ULANG TAHUN WAHAI BLOG KU"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...