Sunday 13 May 2012

Facebook ada Videocall

Sudah lama rasanya aku tak update blog aku ni.  Kali terakhir aku update blog adalah pada bulan April.  Bukan aku menyepikan diri cuma mencari ketenangan dan ilham serta mengumpul info untuk dimasukkan ke dalam blog yang masih daif ini.  Manakan tidak keadaan di negara kita ada saja isu-isu semasa yang terpampang di akhbar-akhbar tempatan terutamanya Harian Metro yang memaparkan kekejaman seorang ibu mendera anaknya. 

Melihat begitu cepatnya penyebaran video itu begitu mudah kita mendapat info tentang kejadian itu ya.  Sedutan video itu telah beberapa kali Share dalam Facebook.  Bercakap tentang Facebook.  Facebook sekarang telah menambah satu lagi servis untuk semua pengguna Facebook iaitu Facebook VideoCall.  Wah, jadi sesiapa yang sudah ada akaun Skype tak perlu lah nak buka Skype sebab  Facebook pun dah ada.  Jika Yahoo Messeger dan Skype ada VideoCall, Facebook pun ada juga. hehe.. kasi muah skit kat Mark tu. Gay ke kau ni.  haha..

Jadi sesiapa yang nak install Facebook VideoCall bolehlah download mengikut link di bawah ini.


Selepas korang install, korang ikutlah segala arahan yang diberi.  So, buatlah video call puas-puas sampai lebam biji mata ya.  hehe..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...