Wednesday 30 March 2011

Ingat Aku Mudah Tertipu Ke!


Name: 
Number: +628991814257
Content: 
Ni ayah,gune fon police,tlong bagi credit maxi$ 30 rnggit ke nombo bru ayah
0128103692 ayah lgi ade msalah kt blai police.ta payah call,kejap baru ayah call.
Time: 29/03/2011 08:31:32

Ini adalah mesej yang aku terima time aku nak disconnect aku punya Maxis Broadband. Tiba-tiba masuk mesej sampah ni. Untuk pengetahuan anda, Ingat aku mudah tertipu ke dengan mesej yang kuno ni?ingat aku ni tak baca newspaper ke pasal kes-kes ni?aku tak mudah tertipu lah. Tolonglah ye.  Bapak aku ada kat rumah tengah layan DVD Bleach ni.
Sambil menghirup air kopi panas lagi. Ape Cerita!. Dahlah ejaan pun salah. Nombor ke nombo. Tak sekolah ke!. Dah tu pula suruh jangan call, apa cerita!. Suka akulah nak call ke tak. Kredit aku. Nak menipu pun agak-agaklah. Dan-dan je nak suruh aku top up. Daripada aku top up nombor tu, baik aku top up nombor aku. Selamba je aku telefon Miley Cyrus ajak couple. Tak kisahlah. Janji aku tak tertipu dan terpengaruh dengan mesej yang kuno ni.

Di Sini ada pengumuman, sila abaikan mesej seperti yang saya terima ini. Pesanan ini dibawa khas oleh Syarikat Selipar Jepun Selatan. Sekian, Terima Kasih..

1 comment:

KeluangMan said...

Kenapa ada bendera indonesia?....haha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...