Saturday, 11 June 2011

Update Blog: Share Share Share!

Setelah aku tambah butang "Like", aku teringin pula nak tambah butang "Share".  Tak akan aku nak membiarkan blog aku terkapai-kapai terbiar tanpa ada apa-apa kan.  Bosan pula blog kosong saja. Tak apa, sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit.  Kayuh pelahan-lahan. Lama-lama nanti blog kau akan jadi macam blog Justkhai.  Cantik. HA HA


Baik, aku nak tambah butang "Share" pula di blog aku.  Tak menarik pula kalau blog aku ada butang "Like" saja tanpa ada butang "Share".  Share dan Like ini dah macam adik beradik.  Tak ada seorang macam tak lengkap pula. HA HA 

Kenapa butang "Share"?   Ala, banyak tanya pula kau ini.  Mestilah nak kongsi sesuatu dengan semua orang.  Tentulah ada benda yang menarik yang nak dikongsikan.
Untuk mencapai matlamat untuk menambah butang "Share", aku jadikan blog INI sebagai sumber rujukan aku. Senang nak faham dan penerangannya hanya ringkas.  Terima kasih kawan. HA HA..

CREDIT: kepalabergetar

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...